Καλό Πάσκα


Εν μέσω προσευχής-κατάνυξης-νηστείας , τσουπ πετάγομαι και εγώ που τον Θεό μου δεν έχω γιατί κάπου με ξέχασε,τόνε ξέχασα και εγώ. Πολλές ευχές για καλό ψήσιμο, πολλές οδηγίες για το ορθό σούβλισμα, πολλά δάκρυα για μια ανάσταση που δεν έρχεται , πολλά χαμόγελα για μια σταύρωση που δεν έχει τελειωμό και μας αρέσει κιόλας, πολλές διαφημίσεις για λαμπάδες μπάρμπι με φουλ έξτρα αξεσουάρ ,πολλές νέες κολεξιόν για κάθε εκκλησιαστική πασαρέλα, πολλοί celebrity προορισμοί και από την άλλη , λίγο φως που ξέμεινε στις καρδιές , λίγη αγάπη που περίσσεψε , λίγος πόνος για τους πονεμένους, λίγο ξόδεμα νοιαξίματος.

Μόνο μια ευχή έχω. Τη λέω και έφυγα γιατί δεν ταιριάζω με το κόνσεπτ. Το ξέρω δηλαδή. Μια ευχή σε αυτούς που με σταύρωσαν και δε με ρώτησαν αν τα καρφιά τρύπησαν όχι μόνο τη σάρκα,μα και την ψυχή, σας αγνοώ ρε...η ψυχή μου είναι διάφανη πια..αλώβητη...Μια ευχή και σε αυτούς που είναι εδώ...σε κάθε σταύρωση, σε κάθε ανάστασή μου...το φως που μου δώσατε είναι πολύ, και έχω απόθεμα να επιστρέψω....να επιτρέψω να γεννήσει ,να λάμψει , να γεμίσει το χώρο,το σύμπαν, το άπειρο....

Παράκληση-Παρατήρηση: Προτιμώ λαμπάδα Bob Marley , με δώρα λευκό t-shirt με print μαριχουάνα και ένα μπουκάλι tequila κίτρινη και λεμόνια.Τα αλάτια θα τα βάλω εγώ. Έχω μπόλικα για να κάνω μαγικά, τα ρίχνω κάτω από τις καρέκλες που κάθονται οι ανεπιθύμητοι και πουφ! Εξαφανίζονται....

Συνεπώς, ΚΑΛΟ ΠΑΣΚΑ everyone! Να γυρίσετε όλοι σώοι και αβλαβείς, διαφορετικοί και συνάμα ίδιοι...οι ίδιοι...φωτισμένοι,λαμπεροί...

6 σχόλια

Make A Comment

top