Almost


Το σχεδόν είναι πιο βάρβαρο και από το ίσως.Πιο κοντά στο ακριβώς , πιο μακρυά από το περίπου. Μου τη δίνει το σχεδόν. Άσχημη λέξη. Και τώρα που την ξαναβλέπω, έχει και άσχημο ήχο. Δεν πάω καλά μου φαίνεται. Κοιτάω μια λέξη και ακούω τον ήχο της; Έχω σχεδόν μπερδέψει τις αισθήσεις. Ακούω το σχεδόν λάθος πριν το κάνω και μυρίζω το θόρυβο που κάνει όταν σκάσει η βόμβα. Γεύομαι το σχεδόν όλον , πριν πιάσω το σχεδόν τίποτα. Σχεδόν έτοιμη για το ταξίδι στη χώρα του ποτέ, έφτασα σχεδόν κοντά στη χώρα που όλα παίζονται. Κρυμμένη πίσω από ένα βράχο , περιτριγυρισμένη από μια θάλασσα εγωισμού, σχεδόν αντιμετώπισα το μέσα μου. Σχεδόν σίγουρη πως πορεύομαι σωστά, έφυγα πριν ισορροπήσω. Το εκεί ήταν σχεδόν κοντά στο εδώ , τόσο που νόμιζα πως δεν είχα φύγει ποτέ. Με μια μεζούρα μέτρησα τη στάθμη του μισοάδειου και τη σύγκρινα με αυτή του μισογεμάτου. Σχεδόν βέβαιη πως μέτρησα λάθος , μέτρησα με την ίδια μεζούρα και το σωστό. Η μεζούρα είναι χαλασμένη- είμαι σίγουρη. Σχεδόν πέτυχα να μετρήσω την αποτυχία, απέτυχα όμως να μετρήσω την επιτυχία. Πρέπει να αλλάξω το σύστημα αναφοράς. Είμαι σχεδόν κοντά στην εφεύρεση ενός νέου, που δεν κάνει σχεδόν λάθη. Χρειάζομαι χρηματοδότηση. Leave a penny or a smile.

10 σχόλια

Make A Comment

top