Τριανταέξι

**photo: Time by Elestrial





Όσο αυξάνονται τα κεράκια ,τόσο αυξάνεται και ο κρύος ιδρώτας; Θέλω να πω...τα ποσά είναι ανάλογα ή είναι ιδέα μου;
Από μικρό παιδί γιόρταζα πάντα δεόντως τα γενέθλιά μου, καθώς κανείς δεν ήξερε πως έχω ονομαστική εορτή ή οι ελάχιστοι που το ΄ξεραν έκαναν την πάπια καθώς ήταν ταπί και ψύχραιμοι απο τις καλοκαιρινές διακοπές και ήθελαν να γλιτώσουν το δώρο..
Η μητέρα μου διοργάνωνε απίστευτα πάρτυ..ήταν και περίοδος καρναβαλιού οπότε όλοι το χαιρόμασταν..Δεν θα ξεχάσω στο λύκειο που οι κολλητές μου , έφυγαν στα κλεφτά στο διάλειμμα να μου φέρουν τούρτα σοκολάτα , που την κόψαμε στην ώρα της φιλοσοφίας , εν μέσω Αριστοτέλη και Πλάτωνα...
Στα φοιτητικά μου χρόνια τα πάρτυ ξέφευγαν λίγο απο το οικογενειακό περιβάλλον.Έλεγα στην παρέα μου "ελάτε το βράδυ από το σπίτι" και -δεν ξέρω πως γινόταν- στριμωχνόμασταν 120 άτομα σε ένα δυάρι, τα ξύδια έρρεαν άφθονα και το πρωί μαζεύαμε την τούρτα από τους τοίχους που είχε καταλήξει μετά τον πόλεμο...
Και μετά....μεγαλώνεις...δεν βάζεις όλα τα κεράκια πια στην τούρτα..διοργανώνεις πάρτυ στα παιδιά σου το σπίτι γεμίζει γαριδάκια και καθαρίζεις μια ολόκληρη εβδομάδα μέχρι να φύγει η λίγδα απο τα πατώματα..που καιρός , που μυαλό να θυμηθείς οτι γιορτάζεις και εσύ...Βλέπεις και κείνη τη ρυτίδα που έσκασε μύτη ξαφνικά ένα πρωί και μια μόνο ραγάδα στον αριστερό μηρό, είναι αρκετή για να σου ρίξει την ψυχολογία...
Αρκεί να σε θυμηθούν οι φίλοι σου 12+1 ...ένα μήνυμα στο κινητό...ένα τηλέφωνο...και αμέσως πάλι παίρνεις τα πάνω σου...ένα χαμόγελο...και ένα άδειο ποτήρι....να γίνεις γριούλα με άσπρα μαλλιά...Άραγε αυτό με άσπρα μαλλιά για καλό το λένε;
Ο χρόνος είναι φανταστικό μέγεθος.. όχι πραγματικό. Πως μπορούμε να τον μετράμε με τρύπες από κεράκια; Θυμόμαστε αναπόφευκτα αυτά που πέρασαν , αυτούς που πέρασαν , που ήταν κοντά μας , που ίσως δεν υπάρχουν πια..., γελάμε, τρομάζουμε λίγο...και εγώ αναρωτιέμαι...
Θέλω να κάνω τόσα πολλά...τα βλέπω μπροστά μου...Ο χρόνος θα με αφήσει;Θα μου δοθεί;Θα με προσπεράσει;

Τριανταπέντε ευχές έκανα...για πολλά χρωστούμενα σ'αγαπώ...και σήμερα μία ακόμα.Τριανταέξι.





21 σχόλια

Make A Comment

top